Kendinizi geliştirmek mi istiyorsunuz?

         Kendini Geliştirmek İsteyenler Okumaya Devam Etsin...

İstemeyenleri dışarı alalım lütfen...

Merhaba arkadaşlar , bu devirde kendinizi geliştirmek isteyenler bir önerim olacak...
Size önereceğim bir şey var...
Kim istemez para kazanmayı hele de çok para kazanmak kim istemez ki? Kendini bir alanda delicesine geliştirmeyi kim istemez?

Elbette herkes ister fakat herkes geliştiremez!
Herkes başarıya ulaşamaz!
Herkes Bilemez!

Evet arkadaşlar ben 17 yaşında bir öğrenciyim fakat hayatta nasıl daha iyi bir gelecek planlayabiliriz sürekli onların üzerinde çalışan birisiyim. Benim mesleğim Web Tasarımcılık yüksek düzeyde olmasa da bu işi yapabiliyorum. Sadece site düzenleyerek 500 tl  aldığım oluyor. Yada bir site yaparak bin lira , iki bin lira. Önemli olan sadece bu parayı düşünmüyorum... Benim için önemli olan daha iyi nasıl yapabilirim daha çok nasıl öğrenebilirim daha ileriye nasıl gidebilirim...
Evet arkadaşlar benim örneklerim bu kadar size tavsiyemde şudur;
Bu devirde eğer iyi bir para kazanmak istiyorsanız programcı yada web programlamacı olabilirsiniz nasıl mı ? Çok kolay elbette çok kolay... Ama çalışır sürekli deneyip yanılırsanız çok kolay!

Size bir başlangıç önerim olacak... Her yerde bildiğimiz gibi Html eğitimleri var Html den temel alarak başlarsanız iyi yerlere gelebilirsiniz. Her şeyin başı çalışma şimdiden iyi çalışmalar dilerim.




Share on Google Plus

About Alican

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder